e/Teatre Grec

New Query

Information
has glosseng: Teatre Grec is a theatre in the Montjuïc Mountain in Barcelona, Catalonia, Spain.
lexicalizationeng: Teatre Grec
instance of(noun) a building where theatrical performances or motion-picture shows can be presented; "the house was full"
house, theater, theatre
Meaning
Catalan
has glosscat: El Teatre Grec de Barcelona, situat al carrer de Santa Madrona de Barcelona, a la muntanya de Montjuïc, no és pas una construcció feta pels antics grecs. Va ser dissenyat i construït lany 1929 amb motiu de lExposició Universal celebrada a Barcelona. L'arquitecte que el va dissenyar va ser Ramon Reventós.
lexicalizationcat: Teatre Grec
Italian
has glossita: Il Teatre Grec è un teatro all'aperto situato nella montagna di Montjuïc nella città di Barcellona.
lexicalizationita: Teatre Grec
Norwegian
has glossnor: Teatre Grec («Det greske teatret») er et utendørsteater i som ligger på Montjuïc i Barcelona. Det ble bygd i 1929 av den katalanske arkitekten Ramon Reventós i forbindelse med verdensutstillinga som ble avholdt i byen samme år. Teateret er bygd i samme stil som teaterne i antikkens Hellas.
lexicalizationnor: Teatre Grec
Castilian
has glossspa: El Teatre Grec (Teatro Griego en castellano) de Barcelona (España), es un teatro al aire libre situado en la montaña de Montjuïc. A pesar de su nombre, no se trata de una construcción realizada por los antiguos griegos. Fue diseñado y construido el año 1929 con motivo de la Exposición Internacional de Barcelona por el arquitecto Ramon Reventós y Nicolau Maria Rubió i Tudurí, que se inspiró en la planta del teatro de Epidauro. Se ubicó en una antigua cantera de la montaña, con lo cual la pared cortada de piedra sirve como escena del teatro.
lexicalizationspa: Teatre Grec
Media
geo locgeographic location 41.36944444444445 2.1597222222222223
media:imgTeatreGrecBarcelona.jpg

Query

Word: (case sensitive)
Language: (ISO 639-3 code, e.g. "eng" for English)


Lexvo © 2008-2022 Gerard de Melo.   Contact   Legal Information / Imprint